Van idee, naar uitvoering, naar een nieuw winkelcentrum

Marketing Centrumgebied Rivierenwijk, Utrecht

Over mij

Mijn naam is Jorine de Soet. Al ruim 25 jaar ben ik werkzaam in het winkelvastgoed en centrumgebieden. Sinds januari 2002 doe ik dat vanuit mijn eigen bedrijf: KIR, Kordaat in Ruimte.

Samenwerken?

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden of wenst of liever vooraf persoonlijk contact?

Project Informatie

In 2014-2015 heeft Jorine een ruimtelijk-economische SWOT-analyse gemaakt van het centrumgebied van de Rivierenwijk in Utrecht. Dit gebeurde in opdracht van de gemeente, zie verder onder afgeronde projecten.
Blijvende betrokkenheid
De kennismaking tussen het bestuur van de ondernemersvereniging en Jorine de Soet als gevolg van deze opdracht heeft ertoe geleid dat het bestuur Jorine later gevraagd heeft namens hen op te willen treden bij de verdere marketing van het gebied. Jorine heeft jarenlang deze rol vervuld tot en met dit jaar.
Jorine onderhoudt contacten met de gemeente om wederzijdse ambities met elkaar af te stemmen, zij organiseert alle bestuurs- en Algemene Leden Vergaderingen, organiseert een deel van de evenementen en coördineert de communicatie.
  • Opdrachtgever: Ondernemersvereniging
  • Opdracht: Marketing van het centrumgebied van de Rivierenwijk, Utrecht
  • Wanneer: 2016 - Heden